1. Homestaging a fotografie

Co to vlastně znamená? V dnešní době se jedná o hojně využívaný pojem, který se dá zjednodušit jako ARANŽOVÁNÍ nebo PŘÍPRAVA. V tomto případě jde samozřejmě o NEMOVITOSTI. Aranžování se však hojně využívá i v jiných oborech například: vystavení krásných šatu ve výloze nebo prodej zánovního automobilu. Před prodejem auto vysajete, vyčistíte, navoníte a naleštíte. A proč? Chcete kupujícímu ukázat, jak je krásné, a že právě to je to auto, které si vždy přál. Samozřejmě se tak lépe, rychleji a za vyšší cenu prodá. A přesně o to při homestagingu jde. Kupující při koupi nemovitosti se rozhoduje podle určitých kritérií jako jsou například: lokalita, cena, parkovací stání apod. Jedním z kritérií kupujícího je také emoce. Přípravou nemovitosti zájemci přiblížíme, jak by mohl vypadat právě jeho domov a vyvolat v něm pozitivní emoce. Ty velmi často rozhodují o tom, zda zavolá a domluví si prohlídku či nikoliv. Pozitivní emoce způsobí vyšší zájem a tím i pravděpodobnost prodeje za výhodnějších podmínek. S homestagingem jde také ruku v ruce profesionální fotografie.


2. 2D a 3D Půdorysy

Půdorys je NÁKRES díky, kterému je snadnější se zorientovat v prostoru. Pro potencionální zájemce je velmi důležité představit si prostor, protože mají přehled o velikosti a dipozici například bytu či rodinného domu. Pomáhá představit si jak by mohla v nemovitost vypadat. Jak v ní žít, jak a čím ji zařídit, jak se "vejít". Půdorysy jsou samozřejmostí při inzerci nemovitosti.

 

2951203  

3. Videoprohlídka

Videoprohlídky umožňují potenciálním zájemcům projít si nemovitost v reálném čase. Právě díky nim nabízím zájemcům prozkoumat prostor z pohodlí jejich domova, což šetří čas a usnadňuje rozhodování.

Videoprohlídky nabízejí řadu výhod. První a nejvýznamnější výhodou je úspora času. Potenciální zájemci si mohou prohlédnout nemovitost, aniž by museli fyzicky navštívit místo. Což v dnešní hektické a uspěchané době je velmi žádané. Další výhodou je možnost prezentace nemovitosti v atraktivním světle. Můžete ukázat nejen samotnou nemovitost, ale i okolí. A konečně, videoprohlídky zvyšují dosah nabídky. Můžete oslovit širší publikum a zvýšit šance na rychlý prodej.

A jak takovou videoprohlídku utvořím já? Připravím si scénář, který zahrnuje všechny důležité aspekty nemovitosti. Důraz kladu na klíčové místnosti a vlastnosti, které by mohly zaujmout potenciální kupce. Dále je důležité zvolit správné vybavení. Kvalitní kamera a dobré osvětlení mohou výrazně ovlivnit výsledný dojem. Proto využívám služeb profesionálů, kteří následně věnují svůj čas postprodukci – úprava videa může pomoci zvýšit jeho atraktivitu a profesionální vzhled.

 

  

4. Virtuální prohlídka neboli 3D Scan Nemovitostí

Moderní technologie využívaná pro prodej nemovitostí. K čemu je to dobrá? Nabídka si získá větší pozornost a zájemce si může ve virtuální prohlídce projít místnosti a udělat si konkrétní obrázek o prostoru. Na prohlídce už zájemce nic nepřekvapí a "jde na jistotu". Zajímá Vás jak takový 3D Scan nemovitostí vypadá? Podivejte se sami. Přeji příjemnou zábavu :-)

 

5. Stránka nemovitosti

Dnes nestačí jen inzerovat na realitních serverech. Vytvořím STRÁNKU, kde bude prezentována jen a pouze pro Vaší nemovitostJak taková stránka může vypadat? Klikněte na obrázek a podívejte se jak stránka nemovitosti vypadá a co všechno může obsahovat. Přeji příjemnou zábavu :-) 

 

https://veronikapustejovska.cz/prodej-bytu-dlouha-novy-jicin

navrh_bez_nazvu

6. Reklama na sociálních sítích

Sociální sítě jsou velmi oblíbené a uživatelů je stále více a více. Velmi efektivní je vytvořit placenou propagaci na Facebooku a zacílit reklamu na tu správnou cílovou skupinu. Každá nová nabídka nemovitosti je zveřejněna také na sociílní síti LinkedIn

 

 

7. Aukce

Aukce jsou moderní prodejní nástroj, který jsem zavedla do svých služeb pro klienty. Při Aukci je velice důležité zajistit precizní profesionální prezentaci, abychom přilákali maximální počet zájemců. A následná aukce musí být jednoduchý a transparetní proces.

V nedávné aukci se mi podařilo navýšit cenu bytu o 140 000,- Kč, kterou získala šťastná majitelka nad rámec svých očekávaní.

 

8. A něco navíc

Miluji nemovitosti. Každá má svou historii nebo příběh a každý klient jí vdechne úplně jiný život. Do každého prodeje nemovitosti vkládám i kus sebe a stávám se součástí příběhu. Ozvěte se mi, ráda se s vámi sejdu na kávu. Projednáme, co vše je nejlepší udělat pro prodej Vaší nemovitosti za co nejvyšší cenu.

 

 

bez_nazvu

Bc. Veronika Pustějovská Justová

www.veronikapustejovska.cz

veronika.justova@re-max.cz

tel.: +420 725 686 529

Vytvořeno v systému CHYTRÝ WEB MAKLÉŘE

Tomawell s.r.o. © 2025

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


×

Potřebujete poradit?

Robot

Jsem AI asistent. Ptejte se mě na cokoliv z oboru realit.

Generování...