Co to vlastně znamená? V dnešní době se jedná o hojně využívaný pojem, který se dá zjednodušit jako ARANŽOVÁNÍ nebo PŘÍPRAVA. V tomto případě jde samozřejmě o NEMOVITOSTI. Aranžování se však hojně využívá i v jiných oborech například: vystavení krásných šatu ve výloze nebo prodej zánovního automobilu. Před prodejem auto vysajete, vyčistíte, navoníte a naleštíte. A proč? Chcete kupujícímu ukázat, jak je krásné, a že právě to je to auto, které si vždy přál. Samozřejmě se tak lépe, rychleji a za vyšší cenu prodá. A přesně o to při homestagingu jde. Kupující při koupi nemovitosti se rozhoduje podle určitých kritérií jako jsou například: lokalita, cena, parkovací stání apod. Jedním z kritérií kupujícího je také emoce. Přípravou nemovitosti zájemci přiblížíme, jak by mohl vypadat právě jeho domov a vyvolat v něm pozitivní emoce. Ty velmi často rozhodují o tom, zda zavolá a domluví si prohlídku či nikoliv. Pozitivní emoce způsobí vyšší zájem a tím i pravděpodobnost prodeje za výhodnějších podmínek. S homestagingem jde také ruku v ruce profesionální fotografie.
Půdorys je NÁKRES díky, kterému je snadnější se zorientovat v prostoru. Pro potencionální zájemce je velmi důležité představit si prostor, protože mají přehled o velikosti a dipozici například bytu či rodinného domu. Pomáhá představit si jak by mohla v nemovitost vypadat. Jak v ní žít, jak a čím ji zařídit, jak se "vejít". Půdorysy jsou samozřejmostí při inzerci nemovitosti.
Lidé milují video. Všichni sledujeme raději videa než si jen prohlížíme fotky. Video prohlídka přitáhne ještě více zájemců.
Moderní technologie využívaná pro prodej nemovitostí. K čemu je to dobrá? Nabídka si získá větší pozornost a zájemce si může ve virtuální prohlídce projít místnosti a udělat si konkrétní obrázek o prostoru. Na prohlídce už zájemce nic nepřekvapí a "jde na jistotu". Zajímá Vás jak takový 3D Scan nemovitostí vypadá? Podivejte se sami. Přeji příjemnou zábavu :-)
Dnes nestačí jen inzerovat na realitních serverech. Vytvořím STRÁNKU, kde bude prezentována jen a pouze pro Vaší nemovitost. Jak taková stránka může vypadat? Klikněte na obrázek a podívejte se jak stránka nemovitosti vypadá a co všechno může obsahovat. Přeji příjemnou zábavu :-)
www.veronikapustejovska.cz/byt-kadlackova-koprivnice
Sociální sítě jsou velmi oblíbené a uživatelů je stále více a více. Velmi efektivní je vytvořit placenou propagaci na Facebooku a zacílit reklamu na tu správnou cílovou skupinu.
https://www.facebook.com/VeronikaPustejovska.cz
7. Aukce
Aukce jsou moderní prodejní nástroj, který jsem zavedla do svých služeb pro klienty. Při Aukci je velice důležité zajistit precizní profesionální prezentaci, abychom přilákali maximální počet zájemců. A následná aukce musí být jednoduchý a transparetní proces.
V nedávné aukci se mi podařilo navýšit cenu bytu o 140 000,- Kč, kterou získala šťastná majitelka nad rámec svých očekávaní.
Ráda Vám i tuto mou službu představím. Více o aukcích se můžete dozvědět ZDE.
Miluji nemovitosti. Každá má svou historii nebo příběh a každý klient jí vdechne úplně jiný život. Do každého prodeje nemovitosti vkládám i kus sebe a stávám se součástí příběhu. Ozvěte se mi, ráda se s vámi sejdu na kávu. Projednáme, co vše je nejlepší udělat pro prodej Vaší nemovitosti za co nejvyšší cenu.
Bc. Veronika Pustějovská Justová
tel.: +420 725 686 529
Vytvořeno v systému CHYTRÝ WEB MAKLÉŘE
Tomawell s.r.o. © 2024